نحوه محاسبه هزینه و قیمت طراحی سایت

توسطمدیریت

نحوه محاسبه هزینه و قیمت طراحی سایت

هزینه و قیمت تعرفه طراحی سایت شامل موارد زیادی میباشد ، مثل یک خودرو با مدل مشخص نیست که قیمت معلومی داشته باشد ، اگر بدنبال قیمت واقعی طراحی سایت میباشید ، ابتدا میبایستی بدانید که از سایت خود چه میخواهید !

سایت بهترین و ارزانترین وسیله اطلاع رسانی به حدود 80% افراد فعال جامعه میباشد و تقریبا از کودکان گرفته تا افراد مسن ، نیازهای خود را در اینترنت جستجو میکنند.

شما قیمتهای متفاوتی را در زمینه طراحی سایت میبینید در کرج یا تهران و شهرهای دیگر، در مواردی که قیمت ها ارزان هستند در نظر داشته باشید که آن همکار گرامی ، شروع قیمت را به شما گفته و در حقیقت کف قیمت میباشد نه آنچه شما به آن نیاز دارید و در مراحل بعدی متوجه میشوید قیمت و هزینه سایتی که شما نیاز دارید بسیار بالاتر از آن چیزی است که در ابتدا مطرح شده بود.

برای مثال سایتی که محتوی درستی نداشته باشد مناسب نیست ، پس نیاز به یک محتوی گذار و بروزرسان حرفه ای دارید تا چیدمان متن و بارگذاری تصاویر شما به نحوی باشد که هم از دید موتورهای جستجو مثل گوگل و هم از دید کاربران سایت شما مناسب باشد.

عواملی که میتواند در برآورد قیمت طراحی سایت موثر باشند :

چیدمان منوی دسترسی سایت

نمای گرافیکی مناسب

بارگذاری منظم مطالب

سئو سایت در گوگل (حضور با کلمات کلیدی در صفحه اول) و کنترل و رصد جایگاه سایت

امکانات متنوع سایت ، فرمهای مختلف ، امکان بارگذاری فیلم یا صوت

پشتیبانی امنیتی سایت

پشتیبانی از هاست و آپ بودن دقیق آن

و خیلی از موارد هستند که میتوانند در قیمت نهایی طراحی سایت موثر باشند ، برای مثال هاست فضایی است که طراحی سایت روی آن قرار میگیرد و کیفیت آن مهم میباشد ، ممکن است هاستی باشد که ارزان باشد و هاستی دیگر با توجه به کیفیتش گرانتر (میزان آپ و در دسترس بودن هاست) مشابه این است که یک ماشین داریم 100 میلیون و یکی دیگر یک میلیارد ، هر دو ماشین هستند ولی با کیفیت ها و امکانات متفاوت !

جهت قیمت دقیق طراحی سایت میتوانید با ما در تماس باشید .

تلفن:

02633552712

02633552713

تلفکس:

02633517588

مستقیم با مدیریت : 09122623677

ایمیل : info@parssystem.com

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

مدیریت administrator

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس مستقیم با مدیریت 09122623677