ثبت دامنه سایت

توسطمدیر

ثبت دامنه سایت

ثبت دامنه سایت،ثبت دامنه در وردپرس،ثبت دامنه میزبان وردپرس،ثبت انواع دامنه،ثبت دامنه ir.،ثبت دامنه com.،ثبت دامنه رایگان،ثبت دامنه سایت اینترنتی،ثبت دامین سایت در تهران و کرج،هزینه و قیمت ثبت دامنه سایت،شرکت ثبت دامنه سایت در تهران و کرج،ثبت دامنه وب سایت،آموزش ثبت دامنه سایت،ثبت دامنه سایت چیست؟، سایت های ثبت دامنه،نحوه ثبت دامنه سایت،ثبت نام دامنه سایت،ثبت دامنه رایگان در سایت،بهترین شرکت ثبت دامنه سایت،ثبت دامنه و سایت،تغییر دامنه سایت در وردپرس،دامنه سایت فروشگاهی،ثبت دامنه های ملی و بین المللی،دامین فارسی و خارجی،ایجاد سایت با دامنه org. و net.

دامنه چیست و و نحوه انتخاب آن

دردنیای اینترنت،ثبت وب سایت شما باید به همراه یک آدرس منحصر به فرد باشد تا مشتریان شما بتوانند با وارد کردن آن آدرس در مرورگر خود، به فروشگاه اینترنتی و یا سایت شما دسترسی داشته باشند در انتخاب نام دامنه، موارد مهمی را باید رعایت کنید تا در ذهن مشتریان خود، ماندگار باشید.

نام دامنه باید ساده،کوتاه و قابل فهم باشد.

انتخاب نام مناسب برای سایت

نام دامنه نشان کسب و کار شما در دنیای مجازی می باشد. در انتخاب نام دامنه دقت داشته باشید که دامین را از میان ۵ کلمه کلیدی مرتبط با فعالیت کسب و کارتان در فضای مجازی، انتخاب نمایید. پیشنهاد می شود که نام دامین کوتاه، ساده، و ماندگار در ذهن کاربران باشد. همینطور برای مانع از سو‌استفاده‌های احتمالی رقیبان از نام وبسایت خود، بهتر است تمام پسوند‌های رایج و نیز مرتبط را ثبت کنید.

برای اطلاع از قیمت و هزینه ثبت دامنه سایت خود با ما در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید post

درباره نویسنده

مدیر editor

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس مستقیم با مدیریت 09122623677