طراحی سایت دو زبانه با وردپرس

توسطمدیر

طراحی سایت دو زبانه با وردپرس

شرکت طراحی وب سایت انگلیسی در تهران وکرج،طراحی سایت به انگلیسی،طراح سایت به زبان انگلیسی،طراحی سایت اختصاصی به انگلیسی،معنی طراحی سایت به انگلیسی،هزینه و قیمت طراحی سایت به انگلیسی،طراحی سایت دو زبانه با وردپرس،آموزش طراحی سایت دو زبانه،ساخت سایت دو زبانه،هزینه و قیمت ساخت سایت دو زبانه، ساخت سایت دو زبانه با وردپرس،بهترین طراحی سایت دو زبانه،ایجاد سایت دو زبانه در وردپرس،طراحی دیتابیس سایت چند زبانه،طراحی سایت چند زبانه، قیمت و هزینه ساخت سایت چند زبانه،آموزش طراحی سایت چند زبانه،ساخت سایت چند زبانه با وردپرس،طراحی سایت رایگان فارسی،ساخت سایت خارجی،مزایای طراحی سایت انگلیسی و ساخت وب سایت به زبان انگلیسی با وردپرس، نحوه طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه با وردپرس،طراحی سایت انگلیسی برای شرکت‌های تجاری، بازرگانی یا فروشگاه‌ها،چند زبانه کردن وردپرس و نحوه ایجاد سایت چند زبانه در وردپرس،اصول طراحی سایت دو یا چند زبانه با وردپرس برای هر نوع وب سایت،ساخت سایت انگلیسی رایگان

طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی از جمله برای شرکت‌های تجاری، بازرگانی یا فروشگاه‌هایی که قصد عرضه محصولات و خدماتشان را به صورت بین‌المللی دارند؛ کاربرد زیادی دارد. طراحی سایت انگلیسی تفاوت چندانی با سایت فارسی ندارد و حتی می‌شود گفت طراحی سایت به زبان انگلیسی بسیار راحت‌تر می باشد.

در ابتدای کار باید هدف خود را از طراحی سایت به زبان انگلیسی مشخص کنید. به طور معمول سایت‌ها را در دسته‌بندی‌های زیر طراحی می‌کنند:

  • وب سایت شخصی

  • وب سایت شرکتی

  •  وب سایت فروشگاهی

مراحل طراحی سایت به زبان انگلیسی:

1- تعیین کردن هدف از ایجاد و طراحی سایت انگلیسی

2- انتخاب نام مناسب برای سایت انگلیسی

انتخاب نام مناسب برای سایت انگلیسی بایستی با توجه به نوع کسب و کار یا هدف از طراحی سایت انگلیسیباشد. اگر تمایل دارید سایت خود را طوری طراحی کنید که مورد توجه کاربران تمام کشورهای جهان باشد بهتر است از نام برند خود برای ساخت وب سایت استفاده کنید و یا نامی را انتخاب کنید که

  • برای همه افراد قابل درک باشد.
  • به راحتی تلفظ شود.
  • نحوه نوشتن آن به زبان انگلیسی پیچیدگی خاصی نداشته باشد.

3- خرید هاست و دامنه برای شروع طراحی سایت انگلیسی

خرید هاست و دامنه اولین مرحله در طراحی وب سایت انگلیسی با توجه به نامی است که انتخاب کرده اید. شما می توانید از وب سایت های مختلفی که خدمات هاست و دامنه را ارائه می دهد اشتراک بخرید.

نا گفته نماند شما در ابتدا باید بررسی کنید که آیا نام مد نظر شما به عنوان دامنه وب سایت دردسترس است یا نه. اگر دامنه ای با این نام وجود داشته باشد شما باید نام دیگری را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

4- تهیه هاست و دامین برای استارت سایت به زبان انگلیسی

اصولا پیشنهاد می‌شود که برای وب سایت های انگلیسی یکی از پسوندهای بین المللی مانند دات کام (.com) را به عنوان پسوند دامنه وب سایت خود خریداری نمایید.

5- انتخاب پلت فرم و زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت انگلیسی

برای طراحی سایت به زبان انگلیسی، شما نیاز به یک پلتفرم دارید که در آن رنگ، فونت و مطالب گوناگون و محصولات و خدماتتان را به نمایش بگذارید. اگر تمایل به طراحی یک وب سایت حرفه ای به زبان انگلیسی دارید می توانید طراحان حرفه ای سایت که با زبان های برنامه نویسی مختلف مثل html یا css آشنایی دارند را استخدام کنید تا یک سایت خوب را دقیقاً با اهداف مورد نظرتان طراحی کنند.

6- ظاهر سایت خود را سفارشی سازی کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید post

درباره نویسنده

مدیر editor

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس مستقیم با مدیریت 09122623677