طراحی سایت تک صفحه ای

توسطمدیر

طراحی سایت تک صفحه ای

طراحی وب سایت تک صفحه ای،طراحی وب سایت یک صفحه ای در تهران و کرج،آموزش طراحی وب سایت یک صفحه ای،هزینه و قیمت طراحی سایت تک صفحه ای،همه چیز در مورد طراحی سایت تک صفحه ای،آموزش طراحی سایت تک صفحه ای در وردپرس،هزینه و قیمت طراحی یک صفحه ای،نمونه وبسایت طراحی تک صفحه ای،سایت تک صفحه ای رایگان،سایت تک صفحه ای چیست؟،ساخت سایت تک صفحه ای رایگان،ساخت سایت تک صفحه ای در گوگل،نکات طراحی و ساخت وب سایت تک صفحه ای،مزایا و معایب سایت تک صفحه ای

با گذشت  هر دوره ای، نیازها و استفاده های کابران در زمینه های مختلف به شکلهای متفاوتی انجام میشود. این قانون برای استفاده از سایت های تک صفحه ای هم قابل اجرا است.

درست است که در گذشته طراحی صفحات تک صفحه ای رایج و محبوب نبوده اند، اما با گذشت زمان  به یکی از ترند های طراحی تبدیل شده اند.
طراحی سایت‌های تک صفحه ای (One-Page Sites)  در دنیای طراحی وبسایت،بعلت ساده و تمیز بودن با سرعت بالایی مورد توجه عموم قرار گرفته است .یکی از مزایای استفاده از طراحی سایت یک صفحه ای برای طراحان وب این است که وقت کمتری برای طراحی اینگونه وبسایت ها میگذارند اما در نهایت تاثیر گذار است و سریع تر به نتیجه دلخواه میرسند.استفاده از اینگونه سایت های تک صفحه ای باعث می شود که کاربران با توجه به حجم اطلاعات مختصر اما مفید، زمان بیشتری را برای مطالعه محتوای وبسایت شما در نظر داشته باشند..

وقتی می گوییم سایت تک صفحه ای دقیقا چه سایتی مد نظرمان است؟

در واقع، این یک سایت است که تمام محتویات شما را در یک صفحه‌ی در حال حرکت نمایش می‌دهد. به جای تشخیص صفحه خانه (Home Page) از صفحات دیگر، محتوا به قسمت های گوناگون با استفاده از نوارها و بخش بندی ها تقسیم بندی می‌شود.

درطراحی سایت تک صفحه ای، آیتم‌های فهرست به جای صفحات جداگانه به هر یک از این بخش‌ها لینک می‌دهند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان طراحی وب سایت تک صفحه ای با پارس سیستم در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

مدیر editor

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس مستقیم با مدیریت 09122623677