طراحی صفحه اول سایت

توسطمدیر

طراحی صفحه اول سایت

طراحی صفحه اول سایت،طراحی صفحه اصلی سایت،طراحی صفحه سایت،طراحی سایت صفحه اول گوگل،طراحی صفحه اصلی سایت با وردپرس،طراحی صفحه لاگین سایت،طراحی صفحه اول سایت با html،طراحی صفحات سایت،طراحی صفحه جدید سایت،چگونگی طراحی صفحه اول سایت،طراحی صفحه اصلی سایت چگونه است؟،هزینه و قیمت طراحی صفحه اصلی سایت،آموزش ساخت صفحه وب،ساخت صفحه اول سایت،نحوه و روش طراحی صفحه اول سایت،

صفحه اول وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارد.در واقع صفحه اصلی سایت شما،مهمترین صفحه در وب سایت شمامی باشد. چرا که این صفحه بعنوان اولین صفحه ی سایت است که کاربران با آن برخورد خواهند کرد.همینطور اولین احساسی که بازدیدکنندگان نسبت به آن دارند بسیار اهمیت دارد زیرا صفحه اصلی شما تنظیم کننده صدای کسب وکار می باشد پس حتما باید اطمینان پیدا کنید که صفحه اصلی وب سایت شما به درستی طراحی شده و کارایی مد نظرتان را دارد.

با طراحی صفحه اصلی مناسب شما به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کنید که به راحتی متوجه نوع فعالیت شما در وب سایت شوند.

و در قدم بعدی به کاربران وب سایت، به طور واضح نشان خواهید داد که برای استفاده از خدمات کسب و کار شما به چه قسمتی مراجعه کنند که  می توانند با مراجعه به فهرست بندی مناسب شامل صفحه محصولات یا خدمات، دانلود دفترچه راهنما، دیدن ویدئوآموزشی، آبونمان خبرنامه، ارائه اطلاعات تماس و غیره خدمات دلخواه خود را بیابند.

نکته:

طراحی صفحه اصلی شما به دوبخش  تقسیم می شود:

بالای صفحه (above-the-fold): منظور از بالای صفحه محتوایی است که شما بدون اسکرول کردن در صفحه و پایین آمدن می توانید آن را مشاهده کنید.

پایین صفحه (below-the-fold) محتوایی که برای مشاهده آن باید به سمت پایین اسکرول کنید.

همانطور که میدانید محتوای بالای صفحه اولین قسمتی است کهدر صفحه نمایش  شما نمایان می شود.بنابراین 100% کاربران محتوای بالای صفحه را خواهند دید و مطابق آمار، به محض حرکت به سمت پایین صفحه، تعداد کاربرانی که به محتوای شما توجه نشان می دهند به شدت کاهش می یابد. به همین علت این که چه مطالبی در بخش بالای صفحه و پایین صفحه اول سایت قرار گیرد حائز اهمیت می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

مدیر editor

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

تماس مستقیم با مدیریت 09122623677